Seydişehir Devlet Hastanesi’nde Özel Görevli Güvenlik Görevlisi Hayatına Son Verdi

Konya’nın Seydişehir ilçesinde üzücü bir olay yaşandı. Seydişehir Devlet Hastanesi’nde görev yapan özel güvenlik görevlisi Mustafa Vişneci, yaşamına son verdi.
Advert

Gündem - 19-03-2026 19:23

Konya’nın Seydişehir ilçesinde üzücü bir olay yaşandı. Seydişehir Devlet Hastanesi’nde görev yapan özel güvenlik görevlisi Mustafa Vişneci, yaşamına son verdi.

Olay, Alaylar 2 Mahallesi 152308. Sokak’ta bulunan bir adreste gece saat 23.00 sıralarında meydana geldi. İddiaya göre psikolojik sorunlar yaşadığı belirtilen Vişneci, silahla intihar etti.

Durumun 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirilmesi üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Sağlık ekiplerinin yaptığı incelemede Vişneci’nin hayatını kaybettiği tespit edildi.

Polis ekipleri olay yerinde detaylı inceleme yaparken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Günün Diğer Haberleri