Bursa Büyükşehir Belediyesporlu badmintonculardan 4 madalya

13 Yaşaltı Badminton Bursa İl Birinciliği’nde Bursa Büyükşehir Belediyespor Kulübü sporcuları, yine başarılı sonuçlara imza attı.
Advert

Güncel - 28-09-2022 04:41

BURSA (İGFA Gürsu Sporcu Fabrikası’nda gerçekleştirilen organizasyonda Bursa Büyükşehir Belediyespor badmintoncuları, 4 madalya kazandı.

Büyük heyecanın yaşandığı İl Birinciliği’nde Bursa Büyükşehir Belediyespor’dan Efe Kağan Aşık tek erkeklerde birincilik kürsüsüne çıkmayı başardı. Organizasyonda ayrıca Bursa Büyükşehir Belediyespor’dan Metehan Selim Dönmez-Efe Kağan Aşık ikilisi çift erkeklerde ve Metehan Selim Dönmez de karışık çiftlerde birinci olmayı başardı.

Günün Diğer Haberleri